What’s new?

New Generation DAF

In 1949 werden de eerste 150 DAF vrachtwagens geproduceerd. Nu is het tijd voor de New Generation DAF. TONYWORKS maakte in samenwerking met Newton21 de teaser voor de nieuwe Augmented Reality App. Deze teaser heeft ondertussen al meer dan 940K views op Youtube!

See project

Open Doors

Open Doors steunt christenen die om hun geloof worden vervolgd of verdrukt. Ze brengen Bijbels en christelijke lectuur naar landen die daarvoor gesloten zijn. Daarnaast geeft Open Doors training en verleent de organisatie praktische hulp, zoals traumazorg en noodhulp.

TONYWORKS maakte voor Pronk Stories+Design het motion design voor een indringende wandprojectie in het bezoekerscentrum van Open Doors.

See project

Markiezenhof

Het Markiezenhof in Bergen op Zoom is het oudste stadspaleis van Nederland. De Blauwe Zaal in het Markiezenhof is dé centrale vertrekhal voor geheimzinnige ontmoetingen binnen en buiten het museum.

Iedere vijf minuten dimt het licht in de Blauwe Zaal, en komt één van de zeven verhalen tot leven tegen de achtergrond van een reusachtige maquette.

TONYWORKS maakte voor PronkStudio het audiodesign en de animaties van de zeven geheimen die om de vijf minuten in de blauwe zaal te zien en te horen zijn.

See project

O. Festival

Na 15 jaar verdwijnt ‘Operadagen Rotterdam’ en gaat het festival verder onder de nieuwe naam O. In opdracht van Das Buro maakte TONYWORKS een aantal grappige O. logo animaties. Een van deze animaties is te zien als je met je muis over het logo op de O.-website rolt. De andere animatie zie je onder andere terug in de footer van de website en de digitale nieuwsbrief.

See project

Amsterdamse Poort

Winkelcentrum De Amsterdamse Poort opende in 1986. Er wordt gewerkt, gewoond en gestudeerd. Het gebied moet met z’n tijd mee: De Amsterdamse Poort gaat veranderen van winkelcentrum naar stadshart van Amsterdam Zuidoost.

Het belangrijkste onderdeel van de visuele stijl is het lettertype dat speciaal ontwikkeld is voor Amsterdamse Poort. De mix van letters staat voor een gebied dat constant in ontwikkeling en in beweging is. Je kunt stellen dat dit eigen lettertype als logo beschouwd kan worden van dit project. In opdracht van Das Buro maakte TONYWORKS de animaties die op alle digitale uitingen worden toegepast.

See project

Vitamine B12 en D

Begin dit jaar werkten we samen met Mosterd & Co aan een informatief animatie filmpje voor het Erasmus MC, Radboud UMC en het NHG. De animatie biedt informatie over het gebruik van vitamine B12 en D. 💊 De kernboodschap is: “Voel je je slap, dan is bloedonderzoek bijna nooit nodig.” De animaties die gebruikt gaan worden in de wachtkamer van de huisarts en in het ziekenhuis, maken duidelijk wanneer je voedingssupplementen zou moeten nemen. Bijvoorbeeld als je veel binnen zit. 😷 Was het met Corona ook maar zo simpel… Concept, grafisch ontwerp, tekst en storyboard door Mosterd & Co en Overbosch communicatie. Motion design en animaties door TONYWORKS.

See project

Energie van de Glastuinbouw

U krijgt energie van de glastuinbouw. In de Nederlandse kassen worden niet alleen heerlijke groenten en mooie bloemen en planten geproduceerd; de glastuinbouw produceert ook energie. Zo zijn er steeds meer telers aangesloten op geothermie, waarbij warmte uit de diepe ondergrond wordt gehaald. Ook zijn er veel ondernemers met een eigen WKK, waarmee warmte, CO2 (waardoor gewassen beter groeien) en stroom wordt gemaakt.

TONYWORKS maakte voor Creatieve Zaken het motion design en de montage, gebaseerd op de vormgeving van het campagne-boekje, voor een vlotte uitleg animatie (explainer video). In deze animatie laten we zien hoe u energie krijgt van de glastuinbouw. In opdracht van Greenport West-Holland.

Naast onderstaande uitleg animatie hoorde ook een warme moodvideo

See project

Irado Glas

Glas kan heel vaak worden hergebruikt. Gooi uw oude glas dus niet bij het restafval maar lever het gescheiden in bij een Afval Apart Punt of milieupark of de milieustraat van Irado.

Irado verzorgt de gescheiden huishoudelijke afvalinzameling voor circa 105.000 huishoudens voor de gemeenten Capelle aan den IJssel, Schiedam, Rozenburg en Vlaardingen. Afval is natuurlijk al langer geen afval meer, maar een grondstof. Naast inzamelen helpt Irado inwoners ook om het afval beter te kunnen scheiden of de hoeveelheid afval te verminderen. Met de grootst mogelijke milieuwinst.

In samenwerking met Mosterd & CO maakte TONYWORKS voor Tappan een serie animaties voor de verschillende afvalstromen. Zo attenderen we consumenten op het nut van recycling. Het geeft voldoening om mensen bewust te kunnen maken van hun bijdrage aan een betere, schonere wereld. De verhalen zijn in een laagdrempelig, toegankelijk concept gegoten.

See project

Welkom In Onze Glazen Wereld

Welkom in onze glazen wereld. In de Nederlandse kassen worden niet alleen heerlijke groenten en mooie bloemen en planten geproduceerd; de glastuinbouw produceert ook energie. Zo zijn er steeds meer telers aangesloten op geothermie, waarbij warmte uit de diepe ondergrond wordt gehaald. Ook zijn er veel ondernemers met een eigen WKK, waarmee warmte, CO2 (waardoor gewassen beter groeien) en stroom wordt gemaakt.

TONYWORKS maakte voor Creatieve Zaken het motion design voor een inspirerende mood video voor Greenport West-Holland.

Naast onderstaande mood video hoort ook een informatieve uitleg animatie waarin we laten zien hoe het allemaal werkt.

See project

Innovatiepact Greenport West-Holland

De Nederlandse tuinbouw is wereldwijd toonaangevend geworden door samen te werken. En samenwerken, dat moeten we ook doen als het gaat om nieuwe uitdagingen. In deze video laten we zien hoe de partners van het Innovatiepact van Greenport West-Holland samenwerken aan doorbraakinnovaties.

TONYWORKS maakte voor Creatieve Zaken het motion design en de montage voor deze animatie over het Innovatiepact. Van deze animatie is ook een Engelse versie gemaakt.

See project

GLR Graduation VIP Party

Vanwege de corona crisis kon er ook op het Grafisch Lyceum Rotterdam helaas geen grootse diploma-uitreiking worden georganiseerd. Maar… op de “GLR Graduation 2020 VIP Party” werd het alsnog een exclusief feestje!

Dit jaar was het thema van de diploma-uitreiking “VIP”. Voor de intro animatie maakte TONYWORKS op basis van het artwork van de uitnodiging een intro video en een aantal video loops voor op het grote scherm.

See project

Int. School of The Hague

The International School of The Hague is een internationale school in Kijkduin, Den Haag. Net als alle scholen in Nederland hebben ze te maken met regelgeving in het kader van de bestrijding van het Corona virus (COVID-19). Voor B-Creative! maakte TONYWORKS deze uitleg animatie om de scholieren voor te bereiden.

See project

Rijswijks Lyceum / Van Vredenburgh College

Het Rijswijks Lyceum en het Van Vredenburgh College zijn twee moderne, openbare scholen aan de rand van Den Haag. Voor B-Creative! maakte TONYWORKS in no-time twee frisse Covid-19 uitleg animaties die goed aansloegen bij de jonge doelgroep.

See project

Irado Textiel

Wist je dat de textielindustrie één van de meest vervuilende is? Beter recyclen dus!

Irado verzorgt de gescheiden huishoudelijke afvalinzameling voor circa 105.000 huishoudens voor de gemeenten Capelle aan den IJssel, Schiedam, Rozenburg en Vlaardingen. Afval is natuurlijk al langer geen afval meer, maar een grondstof. Naast inzamelen helpt Irado inwoners ook om het afval beter te kunnen scheiden of de hoeveelheid afval te verminderen. Met de grootst mogelijke milieuwinst.

In samenwerking met Mosterd & CO maakte TONYWORKS voor Tappan een serie animaties voor de verschillende afvalstromen. Zo attenderen we consumenten op het nut van recycling. Het geeft voldoening om mensen bewust te kunnen maken van hun bijdrage aan een betere, schonere wereld. De verhalen zijn in een laagdrempelig, toegankelijk concept gegoten.

See project

KETEL 1

KETEL 1 logo, tagline en “nummer 1” End Tag animatie. Allemaal in de frisse stijl van de nieuwe merkcampagne. Deze End Tag animatie kan over het einde van iedere “Hard Lemonade” instructievideo worden gebruikt door middel van de ingebouwde transparantie in de “nummer 1”. Gemaakt in opdracht van Das Buro.

See project

Van Oord

De Elementen. Het zijn er 4. En Van Oord is daar al 150 jaar lang de heerser over. Zij weten als geen ander deze elementen naar hun hand te zetten. Het 150 jarig bestaan is dan ook hét moment om daarop terug te kijken. Naar de aanleg van de Palm Jumeira eilanden in Dubai. Of de aanleg van de Maasvlakte 2 bij Rotterdam.

TONYWORKS maakte voor Buro Rietveld de animaties van de 4 Elementen op basis van de indringende audio van Ramon Tiernagan. Deze 4 animaties werden geprojecteerd op enorm grote, hangende doeken tijdens het Van Oord 150 jaar – Slotsymposium in de Laurenskerk in Rotterdam.

See project

Das Buro

Das Buro is een creatief strategisch designbureau voor branding, merkidentiteit en -activatie. TONYWORKS maakte op basis van de nieuwe Das Buro stijl een serie motion graphics. Deze motion graphics worden online op de nieuwe Das Buro homepage ingezet en worden toegepast in de communicatie op de socials en andere digitale touch points zoals bijvoorbeeld de Das Buro WeTransfer pagina.

See project

Irado Etensresten

Leuk feestje gehad? Maar wat ga je met die etensresten doen?

Irado verzorgt de gescheiden huishoudelijke afvalinzameling voor circa 105.000 huishoudens voor de gemeenten Capelle aan den IJssel, Schiedam, Rozenburg en Vlaardingen. Afval is natuurlijk al langer geen afval meer, maar een grondstof. Naast inzamelen helpt Irado inwoners ook om het afval beter te kunnen scheiden of de hoeveelheid afval te verminderen. Met de grootst mogelijke milieuwinst.

In opdracht en in samenwerking met Mosterd & CO maakte TONYWORKS voor Tappan een serie animaties voor de verschillende afvalstromen. Zo attenderen we consumenten op het nut van recycling. Het geeft voldoening om mensen bewust te kunnen maken van hun bijdrage aan een betere, schonere wereld. De verhalen zijn in een laagdrempelig, toegankelijk concept gegoten.

See project

HYGRO

HYGRO is producent en leverancier van duurzame waterstof. Door organisatie en coördinatie van de duurzame waterstofketen, produceert en levert HYGRO duurzame waterstof. Eindgebruikers ervaren waterstof als duurzaam, veilig, betaalbaar en handig.

Vanaf begin 2019 start de productie van duurzame waterstof in Wieringerwerf met levering in de regio Noord-Holland binnen het project Duwaal. De ambitie is om in de komende jaren een landelijk dekkend netwerk van productie en afzetlokaties op te zetten.

In deze animatie voor HYGRO wordt in minder dan een minuut uitgelegd hoe de productie en distributie van waterstof werkt in het Duwaal project. De animatie werd gemaakt samen met Streeff identity, web en information design.

See project

Xaam Solar

Xaam is het nieuwe, duurzame energiebedrijf dat de omschakeling van vervuilende energie naar groene energie versneld wil doorvoeren zodat het voor elk bedrijf mogelijk is om te verduurzamen. Tot op heden heeft Xaam al ruim 750.000 zonnepanelen geplaatst door heel Nederland op zowel platte als hellende daken in verschillende sectoren.

TONYWORKS maakte voor Das Buro de Xaam logo stijl animatie.

See project

TKI Wind op Zee

Het TKI Wind op Zee (Topconsortium Kennis en Innovatie Wind op Zee) voert de regie over de onderzoeks-, innovatieactiviteiten en implementatie van offshore windtechnologie voor de industrie in Nederland. Daarnaast garandeert het TKI-WoZ een snelle verspreiding en inzet van de ontwikkelde kennis, technieken en werkmethodes.

De ambitie van het TKI Wind op Zee is een daadwerkelijke kostenbesparing in 2020 van 40% t.o.v. 2010 voor wind op zee en een versterking van de economische activiteiten in Nederland, zodat de Nederlandse wind op zee sector internationaal toonaangevend blijft.

TONYWORKS maakte samen met Streeff identity, web en information design de informatieve promo “The Netherlands. Leading the way in offshore wind energy” voor TKI Wind op Zee.

See project

Mosterd & Co

Mosterd & Co is in 2005 opgericht en is een collectief van communicatiespecialisten. TONYWORKS maakte voor de nieuwe identiteit een set animaties met iconen en teksten die onder meer online op de site worden gebruikt en op social media.

See project

We Are Next

Ondernemen in de glastuinbouw moet anders: duurzamer, slimmer, meer win-win. Maar hoe ga je succesvol innoveren als startend ondernemer? Hoe bouw je slagvaardig verder op het fundament van de vorige generatie? Op deze vragen geeft We Are Next antwoord door middel van een groei-expeditie.

TONYWORKS maakte voor Creatieve Zaken en Greenport West-Holland het motion- en audio design voor de We Are Next trailer.

See project

Irado Kerstbomen

Wanneer ruim je de kerstboom eigenlijk op? Officieel zijn daar natuurlijk geen regels voor maar in Nederlands was het lang de traditie om de kerstboom tot Driekoningen te laten staan. Wat doe je dan met die boom? Jaha inleveren bij Irado natuurlijk!

Irado verzorgt de gescheiden huishoudelijke afvalinzameling voor circa 105.000 huishoudens voor de gemeenten Capelle aan den IJssel, Schiedam, Rozenburg en Vlaardingen. Afval is natuurlijk al langer geen afval meer, maar een grondstof. Naast inzamelen helpt Irado inwoners ook om het afval beter te kunnen scheiden of de hoeveelheid afval te verminderen. Met de grootst mogelijke milieuwinst.

In opdracht en in samenwerking met Mosterd & CO maakte TONYWORKS voor Tappan een serie animaties voor de verschillende afvalstromen. Zo attenderen we consumenten op het nut van recycling. Het geeft voldoening om mensen bewust te kunnen maken van hun bijdrage aan een betere, schonere wereld. De verhalen zijn in een laagdrempelig, toegankelijk concept gegoten.

See project

Irado Matrassen

Irado verzorgt de gescheiden huishoudelijke afvalinzameling voor circa 105.000 huishoudens voor de gemeenten Capelle aan den IJssel, Schiedam, Rozenburg en Vlaardingen. Afval is natuurlijk al langer geen afval meer, maar een grondstof. Naast inzamelen helpt Irado inwoners ook om het afval beter te kunnen scheiden of de hoeveelheid afval te verminderen. Met de grootst mogelijke milieuwinst.

In opdracht en in samenwerking met Mosterd & CO maakte TONYWORKS voor Tappan een serie animaties voor de verschillende afvalstromen. Zo attenderen we consumenten op het nut van recycling. Het geeft voldoening om mensen bewust te kunnen maken van hun bijdrage aan een betere, schonere wereld. De verhalen zijn in een laagdrempelig, toegankelijk concept gegoten.

See project

Irado Papier en Karton

Nieuwe TV? Maar wat ga je met die doos doen?

Irado verzorgt de gescheiden huishoudelijke afvalinzameling voor circa 105.000 huishoudens voor de gemeenten Capelle aan den IJssel, Schiedam, Rozenburg en Vlaardingen. Afval is natuurlijk al langer geen afval meer, maar een grondstof. Naast inzamelen helpt Irado inwoners ook om het afval beter te kunnen scheiden of de hoeveelheid afval te verminderen. Met de grootst mogelijke milieuwinst.

In opdracht en in samenwerking met Mosterd & CO maakte TONYWORKS voor Tappan een serie animaties voor de verschillende afvalstromen. Zo attenderen we consumenten op het nut van recycling. Het geeft voldoening om mensen bewust te kunnen maken van hun bijdrage aan een betere, schonere wereld. De verhalen zijn in een laagdrempelig, toegankelijk concept gegoten.

See project

Irado Elektrische Apparaten

Irado verzorgt de gescheiden huishoudelijke afvalinzameling voor circa 105.000 huishoudens voor de gemeenten Capelle aan den IJssel, Schiedam, Rozenburg en Vlaardingen. Afval is natuurlijk al langer geen afval meer, maar een grondstof. Naast inzamelen helpt Irado inwoners ook om het afval beter te kunnen scheiden of de hoeveelheid afval te verminderen. Met de grootst mogelijke milieuwinst.

In opdracht en in samenwerking met Mosterd & CO maakte TONYWORKS voor Tappan een serie animaties voor de verschillende afvalstromen. Zo attenderen we consumenten op het nut van recycling. Het geeft voldoening om mensen bewust te kunnen maken van hun bijdrage aan een betere, schonere wereld. De verhalen zijn in een laagdrempelig, toegankelijk concept gegoten.

See project

Fonds Podiumkunsten

Het Fonds Podiumkunsten is hét cultuurfonds voor muziek, muziektheater, dans, theater en festivals in Nederland. Het Fonds geeft namens de Rijksoverheid ondersteuning aan alle vormen van professionele podiumkunsten.

In samenwerking met Annemarie Mosterd van Mosterd & CO heeft TONYWORKS in no-time twee filmpjes gemaakt om makers en festivalorganisatoren te stimuleren hun meerjarige subsidieaanvraag te doen. De filmpjes geven een kort kijkje in de criteria, eisen, en werkwijze, maar dient vooral als aanmoediging om daadwerkelijk in de subsidiepapieren te duiken of advies te vragen.

See project

Operadagen Rotterdam 2020

Operadagen Rotterdam is hét opera- en muziektheaterfestival met een rijk programma uit binnen- en buitenland. Grensverleggende opera, met nieuw werk van de internationale top en hét operatalent van vandaag. In de grote theaters van Rotterdam en in alle hoeken en gaten van de stad.

TONYWORKS maakte de motion graphics en montage voor de Operadagen Rotterdam voorverkoop trailer 2020 in opdracht van Das Buro.

See project

ERECODE

ERECODE digital branding ontwikkelt online interactieve toepassingen. TONYWORKS maakte van een aantal beeldbepalende huisstijl iconen micro animaties. Deze animaties worden o.a. gebruikt in het menu van de ERECODE website maar ook op de socials, in de e-mail nieuwsbrief en presentaties. 

See project

Toegang tot de Top

Top of Minds is marktleider in mid-level executive search. Het Top of Minds netwerk bestaat uit impactvolle professionals, digital natives en agile leaders die vernieuwing brengen. TONYWORKS maakte het motion design voor de ‘Toegang tot de Top’ Digital out of Home campagne.

See project

Lang Leve de Lach

Het hele jaar staan in Luxor Theater Rotterdam de beste cabaretiers voor jou op de planken. Hilarisch, haarscherp, ontroerend, filosofisch of absurd.

TONYWORKS maakte het motion design voor de trailer die outdoor en op social media werd ingezet.

See project

All Stars The Musical

All Stars The Musical is na het succes van de film en tv serie nu ook te zien in het theater. Een musical-comedy over vriendschap, volwassen worden, eigenwijze vrouwen en vasthouden aan onbezorgde voetbaluurtjes op zondagmorgen.

TONYWORKS maakte voor het Luxor Theater Rotterdam het motion design voor de outdoor campagne trailer. De trailer was te zien op de bekende staande video abri’s, het WOW scherm tegenover het Centraal Station en zelfs op grappige golf karretjes die door het centrum van Rotterdam reden.

See project

Meervaart

Theater de Meervaart is hét theater van Amsterdam Nieuw-West. Voor Das Buro maakte TONYWORKS het motion design van het nieuwe logo. Dit motion design is toegepast op een logo loop (een animatie van het logo wat zichzelf continue herhaald) wat overal gebruikt kan worden en een outro-logo animatie voor gebruik op bijvoorbeeld social media.

See project

Stadsmuseum Lier

In 1892 opent het Museum Wuyts-Van Campen met de 107 schilderijen die het kreeg van Jacob Wuyts en Françoise Van Campen. In 1968 opent het Timmermans-Opsomerhuis in de woning Hof van Geetruyen. Het is een etalage voor belangrijke Lierse culturele figuren.

In 2014 beslist de stad Lier om een nieuwe koers te varen met haar stedelijke musea: de twee oude musea gaan dicht en er komt een nieuw stadsmuseum. De verzamelingen van het Stedelijk Museum Wuyts-Van Campen en baron Caroly en van het Timmermans-Opsomerhuis krijgen een onderkomen in het nieuwe stadsmuseum Lier. Samen met een steeds groeiende erfgoedcollectie vertellen ze over Lier en de Lierenaars. De focus op kunst wordt ingeruild voor een bredere kijk. Het museum wordt samen met Lierenaars ontwikkeld en overal weerklinken hun persoonlijke verhalen.

TONYWORKS maakte voor PronkStudio het motion- & audiodesign voor een tafelprojectie waarin de geschiedenis van Lier wordt verteld. De tafel is feitelijk een maquette van de stad Lier. In de tafel lopen diverse freeslijnen en er staan drie 3d geprinte prominente Lierse gebouwen op, namelijk; het Begijnhof, de Lakenhal en de Sint Gummaruskerk. De animatie speelt zich af rond deze drie gebouwen en de freeslijnen op de tafel.

See project

Institute

Institute helpt Marketing-, HR-, en Innovatie professionals om hun organisaties naar een hoger niveau te tillen. TONYWORKS maakte voor Das Buro de Institute logo animatie en een set tekst animaties die o.a. online gebruikt worden.

See project

To Be or Not To Be

Het Zuidelijk Toneel brengt zeven krachtige theaterpersoonlijkheden bij elkaar voor zijn derde Theaterspektakel na ‘De reis om de wereld in 80 dagen’ en ‘Vertellingen van 1001 nacht’. In de komedie ‘To be or not to be’ vormen Ellen ten Damme, Raoul Heertje, Peter de Jong, Frank Lammers, Han Römer, Waldemar Torenstra en Viggo Waas een theatergezelschap in 1939 dat betrokken raakt bij het verzet. De acteurs zorgen voor de nodige hilariteit. Want een heldenrol willen zij allemaal vervullen, maar wel zoals een goed acteur betaamt: Op grootse wijze.

TONYWORKS maakte voor Het Echte Werk de TV- en online Promo voor ‘To Be or Not To Be’ van Nick Whitby, gebaseerd op de film van Ernst Lubitsch.

See project

LEF

Het Grafisch Lyceum Rotterdam houdt van LEF tonen. Voor de communicatie rondom dit thema maakte TONYWORKS een trailer/bumper animatie. Voor op de LEF liveshow maakte we een aantal korte titel animaties met daarin opgenomen de namen van de sprekers.

See project

Volgende week in Luxor

Volgende week in Luxor Theater. TONYWORKS maakte voor Luxor Theater Rotterdam in 2019 wekelijks een trailer specifiek voor op Facebook met daarin een overzicht van alle voorstellingen.

See project

Printable

Printable is gespecialiseerd in de productie van gedrukte doeken. Het unieke productieproces, gebaseerd op 15 jaar innovatie, combineert de beste slijtvastheid met langdurig behoud van uiterlijk en vuilafstotende eigenschappen.

TONYWORKS maakte de logo animatie voor Printable voor Drieshen.nl (Concepteur, Merkbouwer en ontwerper van oplossingen van Exclusieve en B2B brands)

See project

Rijk Zwaan Knox™

Knox™ van Rijk Zwaan is een eigenschap in sla die de houdbaarheid van sla met minstens twee dagen vergroot. Knox voorkomt hiermee voedselverspilling, zorgt voor lagere kosten, minder verspilling en afval.

Voor Creatieve Zaken maakte TONYWORKS de Knox™ logo animatie en een serie micro animaties die de voordelen van Knox™ op een hele heldere manier laten zien. De animaties zijn o.a. gebruikt op de social media accounts van Knox™.

See project

Innovation Pact Greenport West-Holland

De Nederlandse tuinbouw is wereldwijd toonaangevend geworden door samen te werken. En samenwerken, dat moeten we ook doen als het gaat om nieuwe uitdagingen. In deze video laten we zien hoe de partners van het Innovatiepact van Greenport West-Holland samenwerken aan doorbraakinnovaties.

TONYWORKS maakte voor Creatieve Zaken het motion design en de montage voor deze animatie over het Innovatiepact. Van deze animatie is ook een Nederlandse versie gemaakt.

See project

Koorbiënnale

De Koorbiënnale wil een inspirerende schakel zijn in de veelomvattende wereld van ensembles, koren, componisten en publiek en ontwikkelt daarbij nieuwe en eigentijdse samenwerkingsvormen met andere kunstdisciplines. TONYWORKS maakte voor Das Buro een aantal animaties speciaal voor op de socials.

See project

Operadagen 2019

Operadagen Rotterdam is hét opera- en muziektheaterfestival met een rijk programma uit binnen- en buitenland. Tien dagen lang grensverleggende opera, met nieuw werk van de internationale top en hét operatalent van vandaag. In de grote theaters van Rotterdam en in alle hoeken en gaten van de stad.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor het Operadagen Rotterdam campagnebeeld voor Das Buro.

See project

Sibelius Festival

Weinig componisten geven bij nadere kennismaking zoveel verborgen rijkdom prijs als Jean Sibelius. Ontdek zijn muziek in dit festival, met dirigent Jukka-Pekka Saraste.

TONYWORKS maakte de animaties voor de trailer van het Sibelius Festival op basis van de festival identiteit voor Das Buro.

See project

Mozart 5

Sprankelend, geestig, doorleefd: Mozart is het allemaal. Moeiteloos beweegt zijn Vijfde vioolconcert van hemelse melodie naar koortsige rondedans. TONYWORKS maakte de animaties voor de trailer op basis van de Core Classics identiteit voor Das Buro.

See project

GLR Opleidingen

Korte commercial-achtige trailer voor het Grafisch Lyceum Rotterdam. Binnen 40 seconden komen alle opleidingen voorbij in een snelle mix. TONYWORKS maakte het motion design voor de opleidingen trailer op basis van de nieuwe stijl van de brochure. De video’s op de achtergrond bestonden al maar zijn voorzien van een snellere edit en extra camera bewegingen om het geheel wat dynamischer te maken. De trailers worden ingezet tijdens de open dagen.

See project

Operadagen 2018

Operadagen Rotterdam is hét opera- en muziektheaterfestival met een rijk programma uit binnen- en buitenland. Tien dagen lang zijn er meer dan 100 voorstellingen te zien op diverse podia in alle hoeken en gaten van de stad.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor het Operadagen Rotterdam campagnebeeld voor Das Buro.

See project

Binnenkort in Luxor

Binnenkort in Luxor Theater. TONYWORKS maakte voor Luxor Theater Rotterdam in 2018 wekelijks een trailer met daarin een overzicht van alle voorstellingen.

See project

Beethoven 5

Pa-pa-pa-pááá: je hoeft geen expert te zijn om Beethovens 5e te kennen, of in elk geval de eerste vier noten. Maar na het iconische begin wordt de muziek alleen maar genialer. TONYWORKS maakte het motion design voor de nieuwe Core Classics Trailer  voor van Das Buro.

See project

De Doelen Kids

Of je nu groot bent of klein, van muziek word je blij, creatief en ontspannen. Zéker als je al die mooie klanken live ervaart. Doelen Kids zijn de familievoorstellingen van de Doelen en het Rotterdams Philharmonisch Orkest. TONYWORKS maakte voor Das Buro de motion graphics en edit voor de Doelen Kids trailers.

See project

Sheherazade

Zeevarende avonturiers, verliefde prinsen, betoverende steden… Met de spannendste verhalen windt Sheherazade duizend en één nachten lang een wrede sultan om haar vinger. Rimski-Korsakov maakte er een fonkelend symfonisch sprookje van: een wonder van orkestrale vertelkunst. TONYWORKS maakte het motion design voor de nieuwe Core Classics trailer voor Das Buro.

See project

De Doelen

De Doelen is een veelgeroemd concertgebouw en een state-of-the-art congresgebouw. In de Doelen vinden jaarlijks ruim 1.200 evenementen plaats, waaronder zo’n 500 concerten in uiteenlopende genres. Het monumentale gebouw uit 1966 en de hoogwaardige programmering hebben internationale allure. De Doelen geldt al jaren als een van de sterkste cultuurmerken van Rotterdam.

Voor Das Buro maakte TONYWORKS een aantal animaties met het iconische logo van de Doelen.

See project

Sjostakovitsj 11

Weinig muziek is zo beeldend als de Elfde van Sjostakovitsj. In felle kleuren schildert die symfonie de neergeslagen revolutie van 1905. De kille ochtenduren op de dag van de opstand, de verhitte strijd en de verslagenheid die erop volgt: als een film trekken ze aan je voorbij. TONYWORKS maakte het motion design voor de nieuwe Core Classics Trailer voor Das Buro.

See project

Muziekgebouw Eindhoven

Muziekgebouw Eindhoven is een moderne concertzaal met internationale allure. Een akoestische toplocatie die een enorme aantrekkingskracht uitoefent op wereldberoemde artiesten. TONYWORKS maakte het motion design voor het logo en de nieuwe visual identity voor Das Buro.

See project

De Vuurvogel

Een avond Core Classics is de perfecte combinatie van uitgaan en een spectaculaire kennismaking met live klassieke muziek. Wat de muziek zo bijzonder maakt, hoor je vooraf van een bevlogen host die je kort meeneemt in het werk. Zo weet je waar je tijdens de uitvoering op kunt letten en dat maakt de luisterervaring nóg intenser! Na een klein uur magistraal genieten, een mindblowing ervaring waarbij je de muziek minstens zoveel voelt als hoort, gaat de bar van De Doelen weer open zodat je lekker kunt blijven hangen.

TONYWORKS maakte de vertaling van identiteit naar motion design en beeldmontage voor de Official Core Classics Trailer voor Das Buro.

See project

Parbo Radler

PARBO bier is binnen en buiten Suriname een begrip. Na een dag hard werken, op een terrasje bij een gezellige ontmoeting met vrienden, naast een bord goed eten: een lekkere PARBO hoort er bij. De wortels van PARBO bier liggen in de Nederlandse provincie Zeeland waar de broers Piet en Arthur Dumoleyn rond 1950 besloten tot voortzetting van hun brouwerijbedrijf in Suriname.

In opdracht van B-Creative! maakte TONYWORKS de motion graphics voor de Parbo Radler TV commercial “Pak jouw Radler moment”. De heerlijke mix van bier en 100% natuurlijk limoensap is nu verkrijgbaar in een 33cl blik!

See project

Gemeente Vlaardingen

21 maart 2018 waren er weer gemeenteraadsverkiezingen in Nederland. Ook in Vlaardingen mocht men naar de stembus. In opdracht van de gemeente Vlaardingen maakte TONYWORKS de motion graphics en het audio design voor een toegankelijke promo. Storyboard en Script door B-Creative!

See project

Air Miles

Wissel je Air Miles in voor mooie producten, leuke uitjes en nog veel meer! Air Miles is al sinds 1994 het populairste spaarprogramma van Nederland.

TONYWORKS maakte de vertaling van concept naar motion design voor een leuke Valentijnsdag-inhaker animatie. De animatie werd voor bureau de Merkelijkheid ontwikkeld om met name op Facebook te gebruiken. Character Design en illustraties door Studio Cosh.

See project

Heineken ‘The Mexican’

Het is weer tijd voor de UEFA Champions League!

TONYWORKS maakte voor B-Creative! twee leuke tag-ons voor Heineken Suriname die gebruikt werden na de ‘The Mexican’ TV Commercial met Ruud van Nistelrooy.

See project

Parbo Clip&Win!

PARBO bier is binnen en buiten Suriname een begrip. Na een dag hard werken, op een terrasje bij een gezellige ontmoeting met vrienden, naast een bord goed eten: een lekkere PARBO hoort er bij. De wortels van PARBO bier liggen in de Nederlandse provincie Zeeland waar de broers Piet en Arthur Dumoleyn rond 1950 besloten tot voortzetting van hun brouwerijbedrijf in Suriname.

Voor B-Creative! maakte TONYWORKS de motion graphics voor de Parbo Bier ‘Clip & Win’ TV commercial.

See project

Heineken

TONYWORKS maakte de motion graphics voor de TV commercial tag-on van het Heineken Suriname Screening Event. Op dit event kun je de UEFA Champions League finale op een groot scherm live volgen. De tag-on werd gebruikt na de bestaande Heineken TV commercial met José Mourinho. De tag-on werd gemaakt voor B-Creative!

See project

Talis

Talis is een woningcorporatie in de regio Nijmegen en Wijchen. Ze zorgen voor passende, betaalbare en toekomstbestendige woningen in goed functionerende wijken.

TONYWORKS maakte voor Fabrique het motion design voor de logo- en stijl animaties voor Talis.

See project

Uw KeukenSpeciaalZaak

Uw KeukenSpeciaalzaak is hét kwaliteitslabel voor keukenzaken. TONYWORKS maakte het motion design van de “Daag ons uit” tv-commercial voor Plans & Pixels. Deze commercial werd ingezet op tv tijdens de commercial breaks op RTL 4, 5, 7 and 8.

See project

Seriously?

Met maar liefst 19 optredens in 2 dagen biedt Seriously? Festival op 17 en 18 mei 2018 een avontuurlijke blik op actuele ontwikkelingen in de hedendaagse klassieke muziek. Wars van genres en grenzen presenteren de meest vernieuwende ensembles en musici de muziek van nu. Zowel bekende pioniers, goed bewaarde geheimen als rijzende sterren van over de hele wereld prikkelen het publiek met hun jongste creaties.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor de trailer en het WOW scherm bij Rotterdam CS voor Das Buro.

See project

Club Doelen

Motion graphics voor de trailer van Club Doelen. Elke vrijdagavond spannende jazz, world en crossovers. Lekkere cocktails en een goede sfeer. TONYWORKS maakte de motion graphics en edit voor Das Buro. Muziek: Blick Bassy

See project

Sleeping Beauty On Ice

Op een echte ijsvloer dansen en spelen De Imperial Ice Stars het prachtige liefdessprookje over prinses Aurora, die door een vloek in slaap valt en enkel gewekt kan worden door de kus van een prins.

TONYWORKS maakte voor het Luxor Theater in Rotterdam de motion graphics voor de trailer. Deze trailer werd uitgezonden op de NPO en TV Rijnmond en werd daarnaast ook online gebruikt.

See project

De Doelen 50 Jaar

Op 14 mei 1940 werd De Grote Doelenzaal aan de Coolsingel verwoest tijdens het bombardement op Rotterdam. Een kwart eeuw later, op 18 mei 1966, opende Koningin Juliana het geheel nieuwe concert- en congresgebouw de Doelen aan het Schouwburgplein. De opening van de Doelen, dit jaar exact 50 jaar geleden, was de bekroning van de Rotterdamse wederopbouw en het keerpunt in de culturele wederopbouw van de stad.

Voor 50 jaar de Doelen maakte TONYWORKS voor Das Buro in lijn met het affiche een animatie voor op het grote scherm bij Rotterdam CS.

See project

24 UUR CULTUUR

Ronkend, rokend, rommelend en vooral vol gas het nieuwe culturele seizoen in, dat is 24 uur cultuur! Kijk de cultuurmachine gaan!

24 uur cultuur is een uniek evenement met 24 uur lang voorproefjes of premières van voorstellingen, bijzondere projecten of kijkjes achter de schermen.

TONYWORKS maakte de 3d illustraties, animatie en audio design voor Das Buro.

See project

Vertellingen van 1001 nacht

Na het grote publiekssucces van ‘De reis om de wereld in 80 dagen’ presenteert Het Zuidelijk Toneel zijn tweede Theaterspektakel: Vertellingen van 1001 Nacht. TONYWORKS maakte voor Het Echte Werk de animaties en het audio design voor de trailer. Deze trailer werd online gebruikt maar was ook op TV te zien in het STER & Cultuurblok.

See project

Stedelijk Museum Zutphen

Daal de trap af in het Hof van Heeckeren en stap letterlijk in de roerige geschiedenis van Zutphen. De geschiedenis van Zutphen gaat terug tot de Oude Steentijd. Archeologische vondsten brengen dit verre verleden tot leven. Een keerpunt in de historie van de stad is de grote Viking aanval in 882.

TONYWORKS maakte het motion design en de sfeergeluiden voor de projectie op het plafond boven één van de vitrines met archeologische vondsten voor het Stedelijk Museum Zutphen.

See project

Zicht Op Delfshaven

Voor PronkStudio Brands, Stories + Design maakte TONYWORKS een aantal leuke animaties voor de tentoonstelling ‘Zicht op Delfshaven’ in museum De Dubbelde Palmboom in Rotterdam Delfshaven (helaas nu gesloten…)

See project

Familie Rotterdam

Deze twee animaties waren onderdeel van de tijdelijke tentoonstelling ‘Familie’. Te zien in het Museum Rotterdam in Schielandshuis (2012). De tentoonstelling gaf een kijkje achter de voordeur van de familie Rotterdam. Van familiebedrijven, erfstukken en overgeleverde recepten tot gezondheid, zorg en zwarte schapen. Van je familie moet je het hebben… TONYWORKS maakte de animaties in opdracht van Pronk. Stories + Design.

See project

Pop-up wetenschapper

Pop-up wetenschapper is voor nieuwsgierige aagjes van alle leeftijden. Bij wetenschapsmusea en science centra die lid zijn van VSC_netwerk kun je terecht om van alles te weten te komen over ons dierenrijk, je brein, het sterrenstelsel en nog veel meer.

TONYWORKS laat de Pop-up wetenschapper een fijn stukje wandelen en maakte een leuke trailer in opdracht van Das Buro.

See project

Museumnacht 010 (2018)

In één nacht ontdekken wat Rotterdam aan kunst en cultuur te bieden heeft? Dat doe je natuurlijk tijdens Museumnacht010! Op zaterdag 3 maart 2018 openen ruim 40 Rotterdamse musea en culturele instellingen van 20:00 tot 01:00 hun deuren. Gezamenlijk brengen zij een uniek programma met de mooiste exposities, uitzonderlijke collecties, onverwachte performances en opmerkelijke workshops.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor het logo op basis van de identiteit en het campagnebeeld door Das Buro.

See project

Museumnacht 010 (2017)

Tijdens Museumnacht010 zie je de mooiste tentoonstellingen, unieke collecties, te gekke projecten en bizarre performances bij musea en culturele instellingen door de hele stad. Samen gooien ze hun deuren open, zodat je in één avond kennis kan maken met het rijke aanbod aan kunst en cultuur in Rotterdam en uitgebreid kan rondneuzen op nieuwe plekken. Met een speciaal programma zorgen de deelnemers voor een uniek feestje, waarbij je ook meteen je kunst- en cultuurkennis kunt bijschaven!

TONYWORKS maakte de online trailer en de promo voor op het grote WOW scherm bij Rotterdam Centraal.

See project

Museumnacht 010 (2015)

In één nacht ontdekken wat Rotterdam aan kunst en cultuur te bieden heeft? Dat doe je natuurlijk tijdens de Museumnacht 010! Op zaterdag 7 maart 2015 openen ruim 40 Rotterdamse musea en culturele instellingen van 20:00 tot 24:00 uur hun deuren. Gezamenlijk brengen zij een uniek programma met de mooiste exposities, uitzonderlijke collecties, onverwachte performances en opmerkelijke workshops.

TONYWORKS maakte de motion graphics en het audio design voor de logo animatie en de trailer op basis van de identiteit en het campagnebeeld door Das Buro.

See project

First Dutch Innovations

First Dutch Innovations is een Nederlands bedrijf dat zich richt op het versterken van groei van innovatieve bedrijven en het naar de markt brengen van nieuwe valorisaties.

Voor Drieshen.nl (Concepteur, Merkbouwer en ontwerper van oplossingen van Exclusieve and B2B brands) maakte TONYWORKS het motion design voor de First Dutch Innovations website header en enkele logo animatie bumpers.

See project

The Ultimate Wrapping Series

De nieuwe MPI 1105 wrapping series van Avery Dennison geeft een nieuwe dimensie aan printbaarheid, beeldkwaliteit en 3d-vervormbaarheid op car wraps. B-creative! maakte voor Avery Dennison de promo film. TONYWORKS maakte de motion graphics voor de VR bril en car paint scenes.

See project

The Story Of A Little Extra

The story of a little extra – Online promo voor EUROSOLIDS, dé merknaam voor alle gangbare vaste meststoffen voor land- en tuinbouw. In opdracht van Creatieve Zaken maakte TONYWORKS een leuke promo waarin we kort duidelijk maken wat er zo belangrijk is aan dat kleine beetje extra.

See project

Ondernemersfonds Vlaardingen

Wat doet het Ondernemersfonds nu eigenlijk, hoe werkt het en hoe gaan ze te werk? Het Ondernemersfonds Vlaardingen in 1,5 minuut! TONYWORKS maakte voor B-creative! de animaties voor de Ondernemersfonds Vlaardingen Explainer video.

See project

Rabobank

De Rabobank Groep is een internationale financiële dienstverlener, met haar wortels in Nederland. Voor Rabobank West-Brabant realiseerde B-Creative! 7 korte, persoonlijke interviews met medewerkers die zich binnen Rabobank bezig houden met Private Banking.

TONYWORKS maakte de intro titel animaties en lower-third animaties passend bij de visuele signatuur van Rabobank. De interviews worden ingezet in de communicatie naar bestaande contacten en om nieuwe contacten te werven via mail en narrowcasting op relevante locaties.

See project

Ewos Clear

EWOS is een toonaangevende leverancier van voeding voor de internationale aquacultuur industrie. TONYWORKS maakte voor B-Creative! deze product promo animaties voor EWOS CLEAR voor RAS: een nieuwe soort zalmvoer.

See project

Pay.nl

Betalen op internet, iedereen doet het zonder erbij na te denken: kies, betaal en de producten of diensten worden geleverd. Of lijkt het eenvoudiger dan het is? Pay.nl stond aan de wieg van online betalingen. Al voor de eeuwwisseling ontstond zo de eerste echte online bestelling.

TONYWORKS maakte in samenwerking met Studio Annemarie Mosterd twee korte animaties voor Pay.nl waarvan er één gericht is op consumenten. Deze animatie werd ook uitgezonden op TV in januari 2015 op AvroTros in ‘Opgelicht’, waarin Pay.nl malafide betaalpraktijken onderschepte.

See project

ThinkThin

Verpakkingsmaterialen en etikettering. Dat is Avery Dennison. De ThinkThin portfolio van Avery Dennison biedt een volledige selectie van dunnere films en papier die helpen om milieu-impact van een label te verminderen, zonder afbreuk te doen aan bedrukbaarheid of uitstraling in het schap.

Voor B-Creative! maakte TONYWORKS de motion graphics voor de product promo.

See project

TrueCut

Verpakkingsmaterialen en etikettering. Dat is Avery Dennison. Het uitgebreide assortiment adhesive technologies van Avery Dennison is opnieuw uitgebreid met TrueCut™ – een nieuwe adhesive technology speciaal voor papier.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor de TrueCut™ Adhesive Technlogy product promo voor van B-Creative!

See project

Advanced Adhesives

Het uitgebreide portfolio van Advanced Adhesives van Avery Dennison biedt vele voordelen, van productiviteitsverbeteringen tot een grotere aantrekkingskracht op het schap. Constante innovatie ligt achter deze ontwikkeling van nieuwe emulsie-, hotmelt- en solventlijmen – technologieën die de etiketteringsuitdagingen van zowel labelprinters als merken oplossen. TONYWORKS maakte voor B-Creative! het motion design voor deze drie uitleg animaties over Advanced Adhesives.

See project

Gyro Steering Tool (GST)

Om te kunnen navigeren in de steeds complexer wordende ondergrondse infrastructuur ontwikkelt Brownline innovatieve oplossingen voor de boorindustrie. Brownline heeft een systeem ontwikkeld dat op basis van gyro technologie de positie meet van een boorkop tijdens het boren. Door middel van Browline’s Gyro Steering Tool (GST) zijn ze in staat om zeer accuraat en real-time de positie van de boorkop te bepalen. Externe factoren hebben geen invloed. Dit maakt de GST de meest geavanceerde steering tool ter wereld.

TONYWORKS maakte voor De Zaak Fortuin een uitleg animatie waarin duidelijk wordt dat de GST geen problemen heeft met bijvoorbeeld interferentie.

See project

Eneco

Voor Pronk stories+design maakte TONYWORKS een aantal 3d animaties van een Eneco windturbine.

See project

Grafisch Lyceum Rotterdam

Motion graphics voor op het Narrowcast Info-Systeem van het Grafisch Lyceum Rotterdam (GLR). TONYWORKS  maakte in samenwerking met ERECODE een serie van 16 logo bumpers met werk van GLR studenten op de achtergrond. Het idee is dat het logo kadertje van GLR letterlijk ‘over’ het werk van de studenten valt.

See project

#DITISHETGLR

Motion graphics voor op het Narrowcast Info-systeem van het Grafisch Lyceum Rotterdam (GLR). Specifiek voor op het scherm in de centrale hal maakte TONYWORKS de ‘glitch graphics’ typografische onderdelen in de stijl van het GLR voor gebruik bovenop de al bestaande #DITISHETGLR-video.

See project

Grafisch Lyceum Rotterdam

Motion graphics voor op het Narrowcast Info-systeem van het Grafisch Lyceum Rotterdam (GLR). TONYWORKS  maakte in samenwerking met ERECODE een serie van 16 logo bumpers met werk van GLR studenten op de achtergrond. Het idee is dat het logo kadertje van GLR letterlijk ‘over’ het werk van de studenten valt.

See project

EuroCollege Hogeschool

Welkom in de wereld van Business, Hotels, Events & Toerisme! De opleidingen bij EuroCollege focussen op discipline, mentaliteit en mind-set. Hier wordt geleerd dat hard werken loont. TONYWORKS maakte in opdracht van Das Buro de motion graphics voor de EuroCollege promo.

See project

Terre des Hommes 2017

Terre des Hommes stopt kinderuitbuiting. Help mee!
TONYWORKS maakte een mooie audiovisuele samenvatting van het jaaroverzicht 2017 voor Newton21.

See project

Terre des Hommes 2015

Terre des Hommes wil kinderuitbuiting structureel de wereld uit helpen. Ze steunen daarom niet alleen de slachtoffers, maar pakken het probleem bij de wortels aan.

TONYWORKS maakte met een mix van animatie, motion design en video footage een audiovisuele samenvatting van het Jaaroverzicht 2015 in opdracht van Newton21. Storyboard en script door Victor de Zeeuw.

See project

Child and Development Alliance

Terre des Hommes werkt samen met het Liliane Fonds en de Stichting Kinderpostzegels in een alliantie. De drie organisaties voeren gezamenlijk projecten uit in Ethiopië, Kenia, Tanzania, Oeganda en Nicaragua. In de projecten staan onderwijs, gezondheidszorg voor moeders en kinderen en sociaaleconomische hulp centraal. Door hun eigen focus en expertise vullen de alliantiepartners elkaar niet alleen goed aan, maar vindt er aanvullend synergie plaats.

TONYWORKS maakte met een mix van animatie, motion design en video materiaal een audiovisuele samenvatting van het programma voor Newton21. Storyboard en script door Victor de Zeeuw.

See project

Kinderhandel & -Migratie

Kinderhandel is een wereldwijd fenomeen, dat ook in Nederland slachtoffers maakt. In deze video staan we stil bij de cijfers, verhalen van kinderen en de aanpak van de problematiek door Terre des Hommes via onder meer het Centrum Kinderhandel Mensenhandel dat dankzij steun van de Nationale Postcode Loterij tot stand is gekomen.

TONYWORKS maakte voor Newton21 de animaties en de montage.

See project

Terre des Hommes 2013

Terre des Hommes stopt kinderuitbuiting. Help mee!
TONYWORKS maakte een mooie audiovisuele samenvatting van het Jaarverslag 2013 voor Newton21.

See project

Blauw

Klimaatverandering inspireert steeds meer Rotterdammers tot het aanleggen van groene muren, daktuinen, tussentuinen en het onttegelen van straten en terrassen. Om de stad koeler te maken en meer bestand tegen regen en droogte. Steeds vaker dragen deze initiatieven ook op andere manieren bij aan een gave en leefbare stad. Deze Rotterdammers vormen de beweging Water Sensitive Rotterdam.

“Blauw” is een mini-speelfilm van Water Sensitive Rotterdam. Blauw wordt overal weggejaagd en weet niet waar hij heen moet, tot hij Groen ontmoet…

Voor Blauw maakte TONYWORKS de visuele effecten en animaties.

See project

RET

Het oudste en grootste metronetwerk van Nederland is de Rotterdamse metro. In februari 1968 werd de eerste lijn geopend. Onder het centrum van Rotterdam bestaat de tunnel uit een betonnen ketting van 34 delen die de noordelijke met de zuidelijke oever van de stad verbindt. Na 50 jaar gebruik van de tunnel kwamen er gebreken met de zinkvoegen aan het licht. B-Creative maakte de achtergrond film over de renovatie van deze voegen die naar verwachting in 2019 klaar is. TONYWORKS maakte de animatie voor de intro titels.

See project

Rijk Zwaan Leafy Event

Rijk Zwaan Leafy Event is de opvolger van de Salanova Days. Ongeveer 200 innovatieve ketenspelers uit 34 verschillende landen komen bij elkaar. Tijdens het Leafy Event wordt er met elkaar van gedachten gewisselt over de teelt, verwerking en afzet van Salanova®, diverse sla-typen, spinazie, andijvie, babyleaf en andere ‘leafies’.

Voor Creatieve Zaken maakte TONYWORKS voor het Rijk Zwaan Leafy Event het motion design voor de online campagne en de video uitnodigingen.

See project

Koppert Biological Systems

Koppert Biological Systems produceert duurzame oplossingen voor de teelt van voedsel- en siergewassen. In 2017 vierde Koppert haar 50ste verjaardag. In opdracht van B-Creative! maakte TONYWORKS de backdrop animaties voor het speciale 50 jaar symposium.

See project

Stravinsky & Bartok

Moord in een Chinees bordeel: eigenlijk zou De wonderbaarlijke mandarijn het predicaat 18+ moeten krijgen. De hormonen gieren en de adrenaline stroomt, een maximaal contrast met Stravinsky’s sprookjesmuziek over een Chinese keizer in de ban van een nachtegaal. TONYWORKS maakte het motion design voor de nieuwe Core Classics Trailer voor Das Buro.

See project

Meyn

Meyn Poultry Processing Solutions is een wereldwijde leverancier van pluimvee verwerkingsoplossingen. TONYWORKS maakte voor van B-Creative! een aantal animaties die gebruikt zijn in verschillende bedrijfs- en productlijn- informatie video’s.

See project

Next125

Next125 is het internationale premium keukenmerk van de firma Schüller. Liefde voor detail is karakteristiek voor deze keukens. Daarbij combineert next125 ambacht, techniek, design en architectuur met een geavanceerde, industriële productie. Hierdoor ontstaan buitengewoon elegante designkeukens.

TONYWORKS maakte voor Plans & Pixels het Motion Design en de montage voor een TV commercial die ondertussen al vele seizoenen te zien is tijdens de commercial breaks bij het TV programma “Business Class”.

See project

Tony who?

Je motion graphics design vriend in Rotterdam

Tony heeft een achtergrond in grafisch ontwerp en audiovisuele vormgeving. Voordat hij in 2007 begon met TONYWORKS werkte hij als Senior Designer bij Made of Man visual identity voor merken zoals Prénatal, Unilever en Rituals...

E-mail Tony +31 6 289 25 983

What's new?

Follow Tony on Instagram

Instagram

X

MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT OP!

E-MAIL