What’s new?

ERECODE

ERECODE digital branding ontwikkelt online interactieve toepassingen. TONYWORKS maakte van een aantal beeldbepalende huisstijl iconen micro animaties. Deze animaties worden o.a. gebruikt in het menu van de ERECODE website (als SVG animatie) maar ook op de socials, in de e-mail nieuwsbrief en in presentaties. 

See project

Operadagen 2019

Operadagen Rotterdam is hét opera- en muziektheaterfestival met een rijk programma uit binnen- en buitenland. Tien dagen lang grensverleggende opera, met nieuw werk van de internationale top en hét operatalent van vandaag. In de grote theaters van Rotterdam en in alle hoeken en gaten van de stad.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor het Operadagen Rotterdam campagnebeeld in opdracht van Das Buro.

See project

Sibelius Festival

Weinig componisten geven bij nadere kennismaking zoveel verborgen rijkdom prijs als Jean Sibelius. Ontdek zijn muziek in dit festival, met dirigent Jukka-Pekka Saraste als een gids uit duizenden.

TONYWORKS maakte de animaties voor de trailer van het Sibelius Festival op basis van de festival identiteit in opdracht van Das Buro.

See project

Mosterd & Co

Mosterd & Co is in 2005 opgericht en is een collectief van communicatiespecialisten. Annemarie Mosterd is de verbinder, adviseur en aanvoerder van de creatieve teams. TONYWORKS maakte voor de nieuwe identiteit van Mosterd & Co een set animaties met iconen en teksten die onder meer online op de site worden gebruikt en op social media.

See project

Mozart 5

Sprankelend, geestig, doorleefd: Mozart is het allemaal. Moeiteloos beweegt zijn Vijfde vioolconcert van hemelse melodie naar koortsige rondedans. TONYWORKS maakte de animaties voor de trailer op basis van de Core Classics identiteit in opdracht van Das Buro.

See project

Sheherazade

Zeevarende avonturiers, verliefde prinsen, betoverende steden… Met de spannendste verhalen windt Sheherazade duizend-en-één nachten lang een wrede sultan om haar vinger. Rimski-Korsakov maakte er een fonkelend symfonisch sprookje van: een wonder van orkestrale vertelkunst. TONYWORKS maakte het motion design voor de nieuwe Core Classics trailers in opdracht van Das Buro.

See project

Grafisch Lyceum

Korte commercial-achtige trailer voor het Grafisch Lyceum Rotterdam. Binnen 40 seconden komen alle opleidingen voorbij in een snelle mix. TONYWORKS maakte het motion design voor de opleidingen trailer op basis van de nieuwe stijl van de brochure. De video’s op de achtergrond bestonden al maar zijn voorzien van een snellere edit en extra camera bewegingen om het geheel wat dynamischer te maken. De trailers worden ingezet tijdens de open dagen.

See project

Sjostakovitsj 11

Weinig muziek is zo beeldend als de Elfde van Sjostakovitsj. In felle kleuren schildert die symfonie de neergeslagen revolutie van 1905. De kille ochtenduren op de dag van de opstand, de verhitte strijd en de verslagenheid die erop volgt: als een film trekken ze aan je voorbij. TONYWORKS maakte het motion design voor de nieuwe Core Classics Trailers in opdracht van Das Buro.

See project

Operadagen 2018

Operadagen Rotterdam is hét opera- en muziektheaterfestival met een rijk programma uit binnen- en buitenland. Tien dagen lang zijn er meer dan 100 voorstellingen te zien op diverse podia in alle hoeken en gaten van de stad.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor het Operadagen Rotterdam campagnebeeld in opdracht van Das Buro.

See project

Beethoven 5

Pa-pa-pa-pááá: je hoeft geen expert te zijn om Beethovens 5e te kennen, of in elk geval de eerste vier noten. Maar na het iconische begin wordt de muziek alleen maar genialer. TONYWORKS maakte het motion design voor de nieuwe Core Classics Trailers in opdracht van Das Buro.

See project

Doelen Kids

Of je nu groot bent of klein, van muziek word je blij, creatief en ontspannen. Zéker als je al die mooie klanken live ervaart. Doelen Kids zijn de familievoorstellingen van de Doelen en het Rotterdams Philharmonisch Orkest. TONYWORKS maakte in opdracht van Das Buro de motion graphics en edit voor de Doelen Kids trailers.

See project

De Doelen

De Doelen is een veelgeroemd concertgebouw en een state-of-the-art congresgebouw. In de Doelen vinden jaarlijks ruim 1.200 evenementen plaats, waaronder zo’n 500 concerten in uiteenlopende genres. Het monumentale gebouw uit 1966 en de hoogwaardige programmering hebben internationale allure. De Doelen geldt al jaren als een van de sterkste cultuurmerken van Rotterdam.

In opdracht van Das Buro maakte TONYWORKS een aantal animaties met het iconische logo van de Doelen.

See project

Muziekgebouw Eindhoven

Muziekgebouw Eindhoven is een moderne concertzaal met internationale allure. Een akoestische toplocatie die een enorme aantrekkingskracht uitoefent op wereldberoemde artiesten. TONYWORKS maakte het motion design voor het logo en de nieuwe visual identity in opdracht van Das Buro.

See project

De Vuurvogel

Een avond Core Classics is de perfecte combinatie van uitgaan en een spectaculaire kennismaking met live klassieke muziek. Wat de muziek zo bijzonder maakt, hoor je vooraf van een bevlogen host die je kort meeneemt in het werk. Zo weet je waar je tijdens de uitvoering op kunt letten en dat maakt de luisterervaring nóg intenser! Na een klein uur magistraal genieten, een mindblowing ervaring waarbij je de muziek minstens zoveel voelt als hoort, gaat de bar van De Doelen weer open zodat je lekker kunt blijven hangen.

TONYWORKS maakte de vertaling van identiteit naar motion design en beeldmontage voor de Official Core Classics Trailer in opdracht van Das Buro.

See project

Parbo Radler

PARBO bier is binnen en buiten Suriname een begrip. Na een dag hard werken, op een terrasje bij een gezellige ontmoeting met vrienden, naast een bord goed eten: een lekkere PARBO hoort er bij. De wortels van PARBO bier liggen in de Nederlandse provincie Zeeland waar de broers Piet en Arthur Dumoleyn rond 1950 besloten tot voortzetting van hun brouwerijbedrijf in Suriname.

In opdracht van B-Creative! maakte TONYWORKS de motion graphics voor de Parbo Radler TV commercial “Pak jouw Radler moment”. De heerlijke mix van bier en 100% natuurlijk limoensap is nu verkrijgbaar in een 33cl blik!

See project

Meyn

Meyn Poultry Processing Solutions is een wereldwijde leverancier van pluimvee verwerkingsoplossingen. TONYWORKS maakte in opdracht van B-Creative! een aantal animaties die gebruikt zijn in verschillende bedrijfs- en productlijn- informatie video’s.

See project

Air Miles

Wissel je Air Miles in voor mooie producten, leuke uitjes en nog veel meer! Air Miles is al sinds 1994 het populairste spaarprogramma van Nederland.

TONYWORKS maakte de vertaling van concept naar motion design voor een leuke Valentijnsdag-inhaker animatie. De animatie werd in opdracht van bureau de Merkelijkheid ontwikkeld om met name op Facebook te gebruiken. Character Design en illustraties door Studio Cosh.

See project

Heineken

Het is weer tijd voor de UEFA Champions Leage! In opdracht van B-Creative! maakte TONYWORKS voor Heineken Suriname twee leuke tag-ons die gebruikt werden na de ‘The Mexican’ TV Commercial met Ruud van Nistelrooy.

See project

Parbo Clip&Win!

PARBO bier is binnen en buiten Suriname een begrip. Na een dag hard werken, op een terrasje bij een gezellige ontmoeting met vrienden, naast een bord goed eten: een lekkere PARBO hoort er bij. De wortels van PARBO bier liggen in de Nederlandse provincie Zeeland waar de broers Piet en Arthur Dumoleyn rond 1950 besloten tot voortzetting van hun brouwerijbedrijf in Suriname.

In opdracht van B-Creative! maakte TONYWORKS de motion graphics voor de Parbo Bier ‘Clip & Win’ TV commercial.

See project

Heineken

TONYWORKS maakte de motion graphics voor de TV commercial tag-on van het Heineken Suriname Screening Event. Op dit event kun je de UEFA Champions League finale op een groot scherm live volgen. De tag-on werd gebruikt na de bestaande Heineken TV commercial met José Mourinho. De tag-on werd gemaakt in opdracht van B-Creative!

See project

Uw KeukenSpeciaalZaak

Uw KeukenSpeciaalzaak is hét kwaliteitslabel voor keukenzaken. TONYWORKS maakte het motion design voor de “Daag ons uit” tv-commercial in opdracht van Plans & Pixels. Deze commercial werd ingezet op tv tijdens de commercial breaks op RTL 4, 5, 7 and 8.

See project

Seriously? 2018

Met maar liefst 19 optredens in 2 dagen biedt Seriously? Festival op 17 en 18 mei 2018 een avontuurlijke blik op actuele ontwikkelingen in de hedendaagse klassieke muziek. Wars van genres en grenzen presenteren de meest vernieuwende ensembles en musici de muziek van nu. Zowel bekende pioniers, goed bewaarde geheimen als rijzende sterren van over de hele wereld prikkelen het publiek met hun jongste creaties.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor de trailer en het WOW scherm bij Rotterdam CS in opdracht van Das Buro.

See project

Club Doelen

Motion graphics voor de official trailer van Club Doelen. Elke vrijdagvond spannende jazz, world en crossovers. Heerlijke cocktails en een fijne sfeer. TONYWORKS maakte de motion graphics en edit in opdracht van Das Buro. Muziek: Blick Bassy

See project

Sleeping Beauty

Op een echte ijsvloer dansen en spelen De Imperial Ice Stars het prachtige liefdessprookje over prinses Aurora, die door een vloek in slaap valt en enkel gewekt kan worden door de kus van een prins. TONYWORKS maakte in opdracht van het Luxor Theater in Rotterdam de motion graphics voor de trailer. Deze trailer werd uitgezonden op de NPO en TV Rijnmond en werd daarnaast ook online gebruikt.

See project

De Doelen 50 Jaar

Op 14 mei 1940 werd De Grote Doelenzaal aan de Coolsingel verwoest tijdens het bombardement op Rotterdam. Een kwart eeuw later, op 18 mei 1966, opende Koningin Juliana het geheel nieuwe concert- en congresgebouw de Doelen aan het Schouwburgplein. De opening van de Doelen, dit jaar exact 50 jaar geleden, was de bekroning van de Rotterdamse wederopbouw en het keerpunt in de culturele wederopbouw van de stad.

Voor 50 jaar de Doelen maakte TONYWORKS in opdracht van Das Buro in lijn met het affiche een animatie voor op het grote scherm bij Rotterdam CS.

See project

24 UUR CULTUUR

Ronkend, rokend, rommelend en vooral vol gas het nieuwe culturele seizoen in, dat is 24 uur cultuur! Kijk de cultuurmachine gaan! TONYWORKS maakte de 3d illustraties, animatie en audio design in opdracht van Das Buro.

See project

1001 nacht

Na het grote publiekssucces van ‘De reis om de wereld in 80 dagen’ presenteert Het Zuidelijk Toneel zijn tweede Theaterspektakel: Vertellingen van 1001 Nacht. TONYWORKS maakte in opdracht van Het Echte Werk de animaties en het audio design voor de trailer. Deze trailer werd online gebruikt maar was ook op TV te zien in het STER & Cultuurblok.

See project

To Be or Not To Be

Het Zuidelijk Toneel brengt zeven krachtige theaterpersoonlijkheden bij elkaar voor zijn derde Theaterspektakel na ‘De reis om de wereld in 80 dagen’ en ‘Vertellingen van 1001 nacht’. In de komedie ‘To be or not to be’ vormen Ellen ten Damme, Raoul Heertje, Peter de Jong, Frank Lammers, Han Römer, Waldemar Torenstra en Viggo Waas een theatergezelschap in 1939 dat betrokken raakt bij het verzet. De acteurs zorgen voor de nodige hilariteit. Want een heldenrol willen zij allemaal vervullen, maar wel zoals een goed acteur betaamt: Op grootse wijze.

TONYWORKS maakte in opdracht van Het Echte Werk de TV- en online Promo voor ‘To Be or Not To Be’ van Nick Whitby, gebaseerd op de film van Ernst Lubitsch.

See project

Zicht Op Delfshaven

In opdracht van Pronk Stories + Design maakte TONYWORKS een aantal leuke animaties voor de tentoonstelling ‘Zicht op Delfshaven’ in museum De Dubbelde Palmboom (helaas nu gesloten…)

See project

Viking aanval

Daal de trap af in het Hof van Heeckeren en stap letterlijk in de roerige geschiedenis van Zutphen. De geschiedenis van Zutphen gaat terug tot de Oude Steentijd. Archeologische vondsten brengen dit verre verleden tot leven. Een keerpunt in de historie van de stad is de grote Vikingaanval in 882.

TONYWORKS maakte in opdracht van Pronk stories + design de motion graphics en het sfeergeluid voor de projectie op het plafond boven één van de vitrines met archeologische vondsten.

See project

Familie Rotterdam

Deze twee animaties waren onderdeel van de tijdelijke tentoonstelling ‘Familie’. Te zien in het Museum Rotterdam in Schielandshuis (2012). De tentoonstelling gaf een kijkje achter de voordeur van de familie Rotterdam. Van familiebedrijven, erfstukken en overgeleverde recepten tot gezondheid, zorg en zwarte schapen. Van je familie moet je het hebben… TONYWORKS maakte de animaties in opdracht van Pronk. Stories + Design.

See project

Pop-up wetenschapper

Pop-up wetenschapper is voor nieuwsgierige aagjes van alle leeftijden. Bij wetenschapsmusea en science centra die lid zijn van VSC_netwerk kun je terecht om van alles te weten te komen over ons dierenrijk, je brein, het sterrenstelsel en nog veel meer.

TONYWORKS laat de Pop-up wetenschapper een fijn stukje wandelen en maakte een leuke trailer in opdracht van Das Buro.

See project

Museumnacht 010

In één nacht ontdekken wat Rotterdam aan kunst en cultuur te bieden heeft? Dat doe je natuurlijk tijdens Museumnacht010! Op zaterdag 3 maart 2018 openen ruim 40 Rotterdamse musea en culturele instellingen van 20:00 tot 01:00 hun deuren. Gezamenlijk brengen zij een uniek programma met de mooiste exposities, uitzonderlijke collecties, onverwachte performances en opmerkelijke workshops.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor het logo op basis van de identiteit en het campagnebeeld door Das Buro.

See project

Museumnacht 010

Tijdens Museumnacht010 zie je de mooiste tentoonstellingen, unieke collecties, te gekke projecten en bizarre performances bij musea en culturele instellingen door de hele stad. Samen gooien ze hun deuren open, zodat je in één avond kennis kan maken met het rijke aanbod aan kunst en cultuur in Rotterdam en uitgebreid kan rondneuzen op nieuwe plekken. Met een speciaal programma zorgen de deelnemers voor een uniek feestje, waarbij je ook meteen je kunst- en cultuurkennis kunt bijschaven!

TONYWORKS maakte de online trailer en de promo voor op het grote WOW scherm bij Rotterdam Centraal.

See project

First Dutch Innovations

First Dutch Innovations is een Nederlands bedrijf dat zich richt op het versterken van groei van innovatieve bedrijven en het naar de markt brengen van nieuwe valorisaties.

In opdracht van Drieshen.nl (Concepteur, Merkbouwer en ontwerper van oplossingen van Exclusieve and B2B brands) maakte TONYWORKS het motion design voor de First Dutch Innovations website header en enkele logo animatie bumpers.

See project

Ultimate Wrapping Solution

De nieuwe MPI 1105 wrapping series van Avery Dennison geeft een nieuwe dimensie aan printbaarheid, beeldkwaliteit en 3d-vervormbaarheid op car wraps. B-creative! maakte voor Avery Dennison de promo film. TONYWORKS maakte de motion graphics voor de VR bril en car paint scenes.

See project

Printable

Printable is gespecialiseerd in de productie van gedrukte doeken. Het unieke productieproces, gebaseerd op 15 jaar innovatie, combineert de beste slijtvastheid met langdurig behoud van uiterlijk en vuilafstotende eigenschappen.

TONYWORKS maakte de logo animatie voor Printable in opdracht van Drieshen.nl (Concepteur, Merkbouwer en ontwerper van oplossingen van Exclusieve en B2B brands)

See project

EuroSolids

The story of a little extra – Online promo voor EUROSOLIDS, dé merknaam voor alle gangbare vaste meststoffen voor land- en tuinbouw. In opdracht van Creatieve Zaken maakte TONYWORKS een leuke promo waarin we kort duidelijk maken wat er zo belangrijk is aan dat kleine beetje extra.

See project

Rabobank

De Rabobank Groep is een internationale financiële dienstverlener, met haar wortels in Nederland. Voor Rabobank West-Brabant realiseerde B-Creative! 7 korte, persoonlijke interviews met medewerkers die zich binnen Rabobank bezig houden met Private Banking.

TONYWORKS maakte de intro titel animaties en lower-third animaties passend bij de visuele signatuur van Rabobank. De interviews worden ingezet in de communicatie naar bestaande contacten en om nieuwe contacten te werven via mail en narrowcasting op relevante locaties.

See project

Pay.nl

Betalen op internet, iedereen doet het zonder erbij na te denken: kies, betaal en de producten of diensten worden geleverd. Of lijkt het eenvoudiger dan het is? Pay.nl stond aan de wieg van online betalingen. Al voor de eeuwwisseling ontstond zo de eerste echte online bestelling.

TONYWORKS maakte in samenwerking met Studio Annemarie Mosterd twee korte animaties voor Pay.nl waarvan er één gericht is op consumenten. Deze animatie werd ook uitgezonden op TV in januari 2015 op AvroTros in ‘Opgelicht’, waarin Pay.nl malafide betaalpraktijken onderschepte.

See project

ThinkThin

Verpakkingsmaterialen en etikettering. Dat is Avery Dennison. De ThinkThin portfolio van Avery Dennison biedt een volledige selectie van dunnere films en papier die helpen om milieu-impact van een label te verminderen, zonder afbreuk te doen aan bedrukbaarheid of uitstraling in het schap.

In opdracht van B-Creative! maakte TONYWORKS de motion graphics voor de product promo.

See project

TrueCut

Verpakkingsmaterialen en etikettering. Dat is Avery Dennison. Het uitgebreide assortiment adhesive technologies van Avery Dennison is opnieuw uitgebreid met TrueCut™ – een nieuwe adhesive technology speciaal voor papier.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor de TrueCut™ Adhesive Technlogy product promo in opdracht van B-Creative!

See project

Gyro Steering Tool (GST)

Om te kunnen navigeren in de steeds complexer wordende ondergrondse infrastructuur ontwikkelt Brownline innovatieve oplossingen voor de boorindustrie. Brownline heeft een systeem ontwikkeld dat op basis van gyro technologie de positie meet van een boorkop tijdens het boren. Door middel van Browline’s Gyro Steering Tool (GST) zijn ze in staat om zeer accuraat en real-time de positie van de boorkop te bepalen. Externe factoren hebben geen invloed. Dit maakt de GST de meest geavanceerde steering tool ter wereld.

TONYWORKS maakte in opdracht van De Zaak Fortuin een Explainer Video Animatie waarin duidelijk wordt dat de GST geen problemen heeft met bijvoorbeeld interferentie.

See project

Datlinq

Datlinq beschikt over locatie- en omgevingskenmerken van out-of-home foodservice en retaillocaties. Deze geven foodservicefabrikanten beter inzicht in de markt, waardoor zij deze optimaal kunnen benaderen en een duurzame groei van distributie, zichtbaarheid en omzet kunnen realiseren.

TONYWORKS maakte in opdracht van De Zaak Fortuin (DZF) de animaties en montage voor een korte explainer video waarmee Datlinq aan potentiële klanten uit kan leggen wat ze nu precies doen. De video werd gemaakt in 4 talen: Nederlands, Engels, Duits en Frans.

See project

HYGRO

HYGRO is producent en leverancier van duurzame waterstof. Door organisatie en coördinatie van de duurzame waterstofketen, produceert en levert HYGRO duurzame waterstof. Eindgebruikers ervaren waterstof als duurzaam, veilig, betaalbaar en handig.

Vanaf begin 2019 start de productie van duurzame waterstof in Wieringerwerf met levering in de regio Noord-Holland binnen het project Duwaal. De ambitie is om in de komende jaren een landelijk dekkend netwerk van productie en afzetlokaties op te zetten.

In deze animatie voor HYGRO wordt in minder dan een minuut uitgelegd hoe de productie en distributie van waterstof werkt in het Duwaal project. De animatie werd gemaakt samen met Streeff identity, web en information design.

See project

TKI Wind op Zee

Het TKI Wind op Zee (Topconsortium Kennis en Innovatie Wind op Zee) voert de regie over de onderzoeks-, innovatieactiviteiten en implementatie van offshore windtechnologie voor de industrie in Nederland. Daarnaast garandeert het TKI-WoZ een snelle verspreiding en inzet van de ontwikkelde kennis, technieken en werkmethodes.

De ambitie van het TKI Wind op Zee is een daadwerkelijke kostenbesparing in 2020 van 40% t.o.v. 2010 voor wind op zee en een versterking van de economische activiteiten in Nederland, zodat de Nederlandse wind op zee sector internationaal toonaangevend blijft.

TONYWORKS maakte samen met Streeff identity, web en information design de informatieve promo “The Netherlands. Leading the way in offshore wind energy” voor TKI Wind op Zee.

See project

Eneco

In opdracht van Pronk stories+design maakte TONYWORKS een aantal 3d animaties van een Eneco windturbine.

See project

Grafisch Lyceum Rotterdam

Motion graphics voor op het Narrowcast Info-Systeem van het Grafisch Lyceum Rotterdam (GLR). TONYWORKS  maakte in samenwerking met ERECODE een serie van 16 logo bumpers met werk van GLR studenten op de achtergrond. Het idee is dat het logo kadertje van GLR letterlijk ‘over’ het werk van de studenten valt.

See project

#DITISHETGLR

Motion graphics voor op het Narrowcast Info-systeem van het Grafisch Lyceum Rotterdam (GLR). Specifiek voor op het scherm in de centrale hal maakte TONYWORKS de ‘glitch graphics’ typografische onderdelen in de stijl van het GLR voor gebruik bovenop de al bestaande #DITISHETGLR-video.

See project

Grafisch Lyceum Rotterdam

Motion graphics voor op het Narrowcast Info-systeem van het Grafisch Lyceum Rotterdam (GLR). TONYWORKS  maakte in samenwerking met ERECODE een serie van 16 logo bumpers met werk van GLR studenten op de achtergrond. Het idee is dat het logo kadertje van GLR letterlijk ‘over’ het werk van de studenten valt.

See project

EuroCollege Hogeschool

Welkom in de wereld van Business, Hotels, Events & Toerisme! TONYWORKS maakte in opdracht van Das Buro de motion graphics voor de EuroCollege promo.

See project

Gemeente Vlaardingen

21 maart 2018 waren er weer gemeenteraadsverkiezingen in Nederland. Ook in Vlaardingen mocht men naar de stembus. In opdracht van de gemeente Vlaardingen maakte TONYWORKS de motion graphics en het audio design voor een toegankelijke promo. Storyboard en Script door B-Creative!

See project

Terre des Hommes

Terre des Hommes stopt kinderuitbuiting. Help mee!
TONYWORKS maakte een mooie audiovisuele samenvatting van het Jaarverslag 2017 in opdracht van Newton21.

See project

Terre des Hommes

Terre des Hommes wil kinderuitbuiting structureel de wereld uit helpen. Ze steunen daarom niet alleen de slachtoffers, maar pakken het probleem bij de wortels aan.

TONYWORKS maakte met een mix van animatie, motion design en video footage een audiovisuele samenvatting van het Jaaroverzicht 2015 in opdracht van Newton21. Storyboard en script door Victor de Zeeuw.

See project

Child and Development Alliance

Terre des Hommes werkt samen met het Liliane Fonds en de Stichting Kinderpostzegels in een alliantie. De drie organisaties voeren gezamenlijk projecten uit in Ethiopië, Kenia, Tanzania, Oeganda en Nicaragua. In de projecten staan onderwijs, gezondheidszorg voor moeders en kinderen en sociaaleconomische hulp centraal. Door hun eigen focus en expertise vullen de alliantiepartners elkaar niet alleen goed aan, maar vindt er aanvullend synergie plaats.

TONYWORKS maakte met een mix van animatie, motion design en video footage een audiovisuele samenvatting van het programma in opdracht van Newton21. Storyboard en script door Victor de Zeeuw.

See project

Kinderhandel

Kinderhandel is een wereldwijd fenomeen, dat ook in Nederland slachtoffers maakt. In deze video staan we stil bij de cijfers, verhalen van kinderen en de aanpak van de problematiek door Terre des Hommes via onder meer het Centrum Kinderhandel Mensenhandel dat dankzij steun van de Nationale Postcode Loterij tot stand is gekomen.

TONYWORKS maakte in opdracht van Newton21 de animaties en de montage.

See project

Terre des Hommes

Terre des Hommes stopt kinderuitbuiting. Help mee!
TONYWORKS maakte een mooie audiovisuele samenvatting van het Jaarverslag 2013 in opdracht van Newton21.

See project

Blauw

Klimaatverandering inspireert steeds meer Rotterdammers tot het aanleggen van groene muren, daktuinen, tussentuinen en het onttegelen van straten en terrassen. Om de stad koeler te maken en meer bestand tegen regen en droogte. Steeds vaker dragen deze initiatieven ook op andere manieren bij aan een gave en leefbare stad. Deze Rotterdammers vormen de beweging Water Sensitive Rotterdam.

“Blauw” is een mini-speelfilm van Water Sensitive Rotterdam. Blauw wordt overal weggejaagd en weet niet waar hij heen moet, tot hij Groen ontmoet…

Voor Blauw maakte TONYWORKS de visuele effecten en animaties.

See project

RET

Het oudste en grootste metronetwerk van Nederland is de Rotterdamse metro. In februari 1968 werd de eerste lijn geopend. Onder het centrum van Rotterdam bestaat de tunnel uit een betonnen ketting van 34 delen die de noordelijke met de zuidelijke oever van de stad verbindt. Na 50 jaar gebruik van de tunnel kwamen er gebreken met de zinkvoegen aan het licht. B-Creative maakte de achtergrond film over de renovatie van deze voegen die naar verwachting in 2019 klaar is. TONYWORKS maakte de animatie voor de intro titels.

See project

Rijk Zwaan

Rijk Zwaan behoort tot de top 5 van de wereldwijde markt voor groentezaden. In opdracht van Creatieve Zaken maakte TONYWORKS voor het Rijk Zwaan Leafy Event het motion design voor de online video uitnodiging.

See project

Koppert Biological Systems

Koppert Biological Systems produceert duurzame oplossingen voor de teelt van voedsel- en siergewassen. In 2017 vierde Koppert haar 50ste verjaardag. In opdracht van B-Creative! maakte TONYWORKS de backdrop animaties voor het speciale 50 jaar symposium.

See project

Stravinsky & Bartok

Moord in een Chinees bordeel: eigenlijk zou De wonderbaarlijke mandarijn het predicaat 18+ moeten krijgen. De hormonen gieren en de adrenaline stroomt, een maximaal contrast met Stravinsky’s sprookjesmuziek over een Chinese keizer in de ban van een nachtegaal. TONYWORKS maakte het motion design voor de nieuwe Core Classics Trailers in opdracht van Das Buro.

See project

Tony who?

Your motion design friend in Rotterdam

Tony has designed for a variety of mediums including print, online, live productions, computer games, film and broadcast television. After (and sometimes during) school hours he worked on projects for Roland Europe, Blue Band and the Heineken Dance Parade. Before starting TONYWORKS in 2007 he worked as a Senior Designer at Made of Man visual identity for brands like Prénatal, Unilever and Rituals...

E-mail Tony +31 6 289 25 983

What's new?

Follow Tony on Instagram

Instagram

X

LIKE WHAT YOU SEE?

NEEM CONTACT OP!

E-mail
+31 6 289 25 983