To Be or Not To Be

TV commercial voor een theaterspektakel over een groep acteurs in verzet

Het Zuidelijk Toneel brengt zeven krachtige theaterpersoonlijkheden bij elkaar voor zijn derde Theaterspektakel na ‘De reis om de wereld in 80 dagen’ en ‘Vertellingen van 1001 nacht’. In de komedie ‘To be or not to be’ vormen Ellen ten Damme, Raoul Heertje, Peter de Jong, Frank Lammers, Han Römer, Waldemar Torenstra en Viggo Waas een theatergezelschap in 1939 dat betrokken raakt bij het verzet. De acteurs zorgen voor de nodige hilariteit. Want een heldenrol willen zij allemaal vervullen, maar wel zoals een goed acteur betaamt: Op grootse wijze.

TONYWORKS maakte voor Het Echte Werk de TV- en online Promo voor ‘To Be or Not To Be’ van Nick Whitby, gebaseerd op de film van Ernst Lubitsch.

Tony Works

Tony who?

Je motion graphics design vriend in Rotterdam

Tony heeft een achtergrond in grafisch ontwerp en audiovisuele vormgeving. Voordat hij in 2007 begon met TONYWORKS werkte hij als Senior Designer bij een Rotterdams visual identity bureau voor merken zoals Prénatal, Unilever en Rituals... Fan van motion design, branding, advertising, hardlopen, verhalen en films. Speelt het liefst elke dag een bordspel.

E-mail Tony +31 6 289 25 983

What's new?

Follow Tony on Instagram

Instagram

X

Meer informatie?

Neem contact op!

E-MAIL