Operadagen Rotterdam

Campagnebeeld Motion design

Operadagen Rotterdam is hét opera- en muziektheaterfestival met een rijk programma uit binnen- en buitenland. Tien dagen lang zijn er meer dan 100 voorstellingen te zien op diverse podia in alle hoeken en gaten van de stad.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor het Operadagen Rotterdam campagnebeeld in opdracht van Das Buro.

Test campagnebeeld animatie op het grote scherm in de Rotterdamse Schouwburg

Sfeer impressie campagnebeeld animatie op een video abri

Tony who?

Your motion design friend in Rotterdam

Since 1998 Tony has designed for a variety of mediums including print, on-line, live productions, computer games, film and broadcast television. After -and sometimes during- school hours he worked on projects for Roland Europe, Blue Band and the Heineken Dance Parade. Before starting TONYWORKS in 2007 he worked at Made of Man visual identity for brands like Prénatal, Unilever and Rituals...

E-mail Tony +31 6 289 25 983

What's new?

Follow Tony on Instagram

Instagram

X

WIL JE OOK ZO'N GAVE ANIMATIE?

MAIL OF BEL VOOR EEN AFSPRAAK!

E-mail
+31 6 289 25 983