Operadagen 2019

Campagnebeeld Animatie

Operadagen Rotterdam is hét opera- en muziektheaterfestival met een rijk programma uit binnen- en buitenland. Tien dagen lang grensverleggende opera, met nieuw werk van de internationale top en hét operatalent van vandaag. In de grote theaters van Rotterdam en in alle hoeken en gaten van de stad.

TONYWORKS maakte de motion graphics voor het Operadagen Rotterdam campagnebeeld in opdracht van Das Buro.

IMPRESSIE VIDEO ABRI

impressie WOW scherm Rotterdam

Tony who?

Your motion design friend in Rotterdam

Tony has designed for a variety of mediums including print, online, live productions, computer games, film and broadcast television. After (and sometimes during) school hours he worked on projects for Roland Europe, Blue Band and the Heineken Dance Parade. Before starting TONYWORKS in 2007 he worked as a Senior Designer at Made of Man visual identity for brands like Prénatal, Unilever and Rituals...

E-mail Tony +31 6 289 25 983

What's new?

Follow Tony on Instagram

Instagram

X

LIKE WHAT YOU SEE?

NEEM CONTACT OP!

E-mail
+31 6 289 25 983