O. Festival

Motion design voor een internationaal festival voor opera, muziek en theater

Na 15 jaar verdwijnt ‘Operadagen Rotterdam’ en gaat het festival verder onder de nieuwe naam O. Voor Das Buro maakte TONYWORKS een aantal verschillende O. logo animaties en diverse outdoor animated posters. Een van de logo animaties is te zien als je met je muis over het logo op de O.-website rolt. Een andere logo animatie zie je onder andere terug in de footer van de website en de digitale nieuwsbrief.

Wow outdoor scherm naast Rotterdam C.S.

Outdoor JCDecaux schermen

Logo animatie voor de O. website header

Logo animatie voor de O. website footer

Tony Works

Tony who?

Je motion graphics design vriend in Rotterdam

Tony heeft een achtergrond in grafisch ontwerp en audiovisuele vormgeving. Voordat hij in 2007 begon met TONYWORKS werkte hij als Senior Designer bij een Rotterdams visual identity bureau voor merken zoals Prénatal, Unilever en Rituals... Fan van motion design, branding, advertising, hardlopen, verhalen en films. Speelt het liefst elke dag een bordspel.

E-mail Tony +31 6 289 25 983

What's new?

Follow Tony on Instagram

Instagram

X

Meer informatie?

Neem contact op!

E-MAIL