Nederlands Dagblad

Typografische animaties voor de TV en online campagne video's

Het Nederlands Dagblad is een kwaliteitskrant die midden in de maatschappij staat en relevante journalistiek biedt voor een breed christelijk publiek.
Voor de nieuwe reclame campagne, die zowel op TV als online te zien is, zijn door fotograaf Krijn van Noordwijk diverse redacteuren geportretteerd.

TONYWORKS maakte voor Clubgeist een lange typografische animatie waarin een grote hoeveelheid artikelen van het Nederlands Dagblad over elkaar heen bewegen. Het is een langdurige mix van letters, typografie en artikelen die de hoeveelheid en rijkheid van het Dagblad weergeven. De animaties zijn tijdens de filmopname gebruikt om de portretten van de diverse redacteuren te verlichten terwijl de letters over de gezichten en handen lopen.

Tony Works

Tony who?

Je motion graphics design vriend in Rotterdam

Tony heeft een achtergrond in grafisch ontwerp en audiovisuele vormgeving. Voordat hij in 2007 begon met TONYWORKS werkte hij als Senior Designer bij een Rotterdams visual identity bureau voor merken zoals Prénatal, Unilever en Rituals... Fan van motion design, branding, advertising, hardlopen, verhalen en films. Speelt het liefst elke dag een bordspel.

E-mail Tony +31 6 289 25 983

What's new?

Follow Tony on Instagram

Instagram

X

Meer informatie?

Neem contact op!

E-MAIL