De missie van Ganes GoDIEP is het ontwikkelen van een gezonde werkplekcultuur, een sterke geestelijke gezondheid en duurzame impact.
Millennials (geboren tussen 1981 en 1995) en Generatie Z (geboren tussen 1995 en 2010) ervaren de meeste stress op het werk.
Vanuit Diversity, Inclusion, Equality and Purpose (DIEP) ontwikkelt Ganes de toekomst van werk. Het doel? 1.000.000 bloeiende Millennials en GenZ-ers op de werkvloer in 2030.
TONYWORKS maakte in samenwerking met Hanna Leentvaar van Ha, Creatie en Ontwerp een uitleg animatie waarin we kort laten zien wat het Ganes GoDIEP platform kan betekenen voor werknemers én werkgevers. De animatie wordt gebruikt in de header van de Ganes website en als losse presentatie video.
Je motion graphics design vriend in Rotterdam
Tony heeft een achtergrond in grafisch ontwerp en audiovisuele vormgeving. Voordat hij in 2007 begon met TONYWORKS werkte hij als Senior Designer bij een Rotterdams visual identity bureau voor merken zoals Prénatal, Unilever en Rituals... Fan van motion design, branding, advertising, hardlopen, verhalen en films. Speelt het liefst elke dag een bordspel.
Follow Tony on Instagram