Datlinq beschikt over locatie- en omgevingskenmerken van out-of-home foodservice en retaillocaties. Deze geven foodservicefabrikanten beter inzicht in de markt, waardoor zij deze optimaal kunnen benaderen en een duurzame groei van distributie, zichtbaarheid en omzet kunnen realiseren.
TONYWORKS maakte in opdracht van De Zaak Fortuin (DZF) de animaties en montage voor een korte explainer video waarmee Datlinq aan potentiële klanten uit kan leggen wat ze nu precies doen. De video werd gemaakt in 4 talen: Nederlands, Engels, Duits en Frans.
De videobeelden, het script en het storyboard werden geproduceerd door de De Zaak Fortuin. Door middel van 3d tracking ‘plakken’ de animaties mooi aan de videobeelden vast.
Your motion design friend in Rotterdam
Tony heeft een achtergrond in grafisch ontwerp en audiovisuele vormgeving. Voordat hij in 2007 begon met TONYWORKS werkte hij als Senior Designer bij Made of Man visual identity voor merken zoals Prénatal, Unilever en Rituals...
Follow Tony on Instagram