Datlinq in 60 seconden

Explainer Video Motion Design

Datlinq beschikt over locatie- en omgevingskenmerken van out-of-home foodservice en retaillocaties. Deze geven foodservicefabrikanten beter inzicht in de markt, waardoor zij deze optimaal kunnen benaderen en een duurzame groei van distributie, zichtbaarheid en omzet kunnen realiseren.

TONYWORKS maakte in opdracht van De Zaak Fortuin (DZF) de animaties en montage voor een korte explainer video waarmee Datlinq aan potentiële klanten uit kan leggen wat ze nu precies doen. De video werd gemaakt in 4 talen: Nederlands, Engels, Duits en Frans.

De Engelse versie: Datlinq in 60 seconds

De Duitse versie: Datlinq in 60 Sekunden

De Franse versie: Datlinq en 60 secondes

De videobeelden, het script en het storyboard werden geproduceerd door de De Zaak Fortuin. Door middel van 3d tracking ‘plakken’ de animaties mooi aan de videobeelden vast.

Tony who?

Your motion design friend in Rotterdam

Since 1998 Tony has designed for a variety of mediums including print, on-line, live productions, computer games, film and broadcast television. After -and sometimes during- school hours he worked on projects for Roland Europe, Blue Band and the Heineken Dance Parade. Before starting TONYWORKS in 2007 he worked at Made of Man visual identity for brands like Prénatal, Unilever and Rituals...

E-mail Tony +31 6 289 25 983

What's new?

Follow Tony on Instagram

Instagram

X

WIL JE OOK ZO'N GAVE ANIMATIE?

MAIL OF BEL VOOR EEN AFSPRAAK!

E-mail
+31 6 289 25 983