Winkelcentrum De Amsterdamse Poort opende in 1986. Er wordt gewerkt, gewoond en gestudeerd. Het gebied moet met z’n tijd mee: De Amsterdamse Poort gaat veranderen van winkelcentrum naar stadshart van Amsterdam Zuidoost.
Het belangrijkste onderdeel van de visuele stijl is het lettertype dat speciaal ontwikkeld is voor Amsterdamse Poort. De mix van letters staat voor een gebied dat constant in ontwikkeling en in beweging is. Je kunt stellen dat dit eigen lettertype als logo beschouwd kan worden van dit project. In opdracht van Das Buro maakte TONYWORKS de animaties die op alle digitale uitingen worden toegepast.
Je motion graphics design vriend in Rotterdam
Tony heeft een achtergrond in grafisch ontwerp en audiovisuele vormgeving. Voordat hij in 2007 begon met TONYWORKS werkte hij als Senior Designer bij een Rotterdams visual identity bureau voor merken zoals Prénatal, Unilever en Rituals... Fan van motion design, branding, advertising, hardlopen, verhalen en films. Speelt het liefst elke dag een bordspel.
Follow Tony on Instagram